Monday, 2 June 2014

Topshop Lips // Review





I got this lipstick not that long ago and to be honest, it was like love at first sight!
That´s why I included it on last month´s favourites, even though I didn´t mentioned it on the blog previously. This time I decided to give you my opinion about this beauty product in the form of a video but I will include a short review in written format as well.

Topshop Lips (I think thats the name?) is creamy and it blends very well on the lips, it has an intense colour and it stays on your lips for a long time! Every time I use a dark colour, I get very self-conscious because I think my lips will end up getting ruined, has that ever happened to you?... Well, until now, nothing liked that has happened to me with this lipstick, maybe, just one embarrassing moment but it wasn´t the lipstick´s fault, it was my innate awkwardness (watch the video to know more about "the incident").

I will definitely try any of the other hues! I hope you liked the video and don´t forget to leave your comments!

*****

Hace poco que compré este labial y siendo honesta, fue casi amor a primera vista!
Fue por es que lo incluí en mis favoritos del mes pasado, a pesar de que no lo había mencionado en el blog anteriormente. Esta vez decidí darte mi opinión acerca de este producto de belleza en forma de video, pero también te hablaré un poco en forma escrita.

Topshop Lips (según yo ese es su nombre) es cremoso y se acopla súper bien a los labios, su color es intenso y de larga duración! Cuando uso labial con color intenso, me preocupa terminar arruinando mis labios, te a pasado alguna vez?... Pues hasta ahora, no he tenido ningún incidente de ese estilo con este labial, bueno, solo tuve un momento vergonzoso pero la culpa no fue del labial sino de mi nata incomodidad (ver video para saber más acerca de "el incidente").

Definitivamente me gustaría probar otro de sus colores! Espero les haya gustado el video y no olviden dejar sus comentarios!

No comments:

Post a Comment